25 aug

Församlingsläger 2023

Börjar: 25 aug 18:00
Slutar: 27 aug 14:00

En weekend på Vägsjöfors Herrgård där vi som församling får möjlighet till gemenskap och Gudsmöten – en tid att äta gott, ha kul ihop och lära känna varandra.

Sista helgen i augusti bär det av till skogarna i Torsby. Då åker hela församlingen på läger på Vägsjöfors Herrgård. Alla är välkomna, även du som alldeles nyligen har börjat besöka våra gudstjänster! Under helgen kommer vi umgås med varandra, och med Gud. Vi äter gott, leker och fikar, och kommer samtidigt ha gott om tid för undervisning, bön och lovsång.

Praktisk info som du behöver före avfärd
  • Du som är anmäld får ett mejl med information om boende, samåkning och betalning innan den 20 augusti. Om du inte har fått något mejl då, hör av dig!
  • Vi samåker upp i bilar. Det är raka vägen via E45. Vägbeskrivning via Google Maps.
  • Lägret börjar med drop-in och incheckning från kl. 16:00 och middag kl. 18:00.
  • Du betalar för lägret på plats. Vi kan inte hantera kontanter då, utan du betalar via Swish eller kort.
  • Vi packar ihop och lämnar lägergården efter söndag lunch.
  • All annan info om program och aktiviteter under helgen får du på plats! Varmt välkommen!

Tips!

Även om vi är många som åker iväg på lägret  behöver många av olika skäl vara kvar i stan. Du som är kvar i stan är välkommen till en enklare gudstjänst i Korskyrkan, söndag kl. 11. Anneli Uppman Bengtsson medverkar.

Frågor och funderingar?

Kontakta Barbro Johansson, barbro@korskyrkan.com 0707-564562