söndag
09 okt

Glory to God - Festdag 9 oktober

Vi tackar Gud för det Han gjort i kyrkan de senaste 25 åren!

I oktober har Anders Nordström varit pastor i Korskyrkan i 25 år. Under dessa år har Gud gjort massor. Det vill vi uppmärksamma med en festdag i kyrkan - Glory to God!

Välkommen på två härliga festgudstjänster - Glory to God - både kl 11 och kl 18!

På förmiddagen blir det en gudstjänst full av lovsång, musik, vittnesbörd och där vi tillsammans tackar för allt Gud gjort dessa 25 år. Efter gudstjänsten kl 11 äter vi även lunch tillsammans.

Kl 18 blir det en kväll med musik och vittnesbörd. Musik från bl.a. Ulrika Sundström, Börje Rudner, Angelica Jansson, sång med ledning av Teresia Alm och Sara Köpman som sedan varvas med vittnesbörd från de senaste 25 åren.

Välkommen att vara med och fira! Vi ser fram emot denna festdag!

Datum: söndag 9 okt
Tid: kl 11 och kl 18

Lunchpriser:
20 kr upp till 12 år
50 kr 13 år och uppåt
Betalning via swish.
Alla som vill äta får självklart lunch även om man inte har möjlighet att betala.

Vid frågor kontakta:
Anneli Uppman anneli@korskyrkan.com