13 nov

Nya skärpta råd - det här gäller

Våra verksamheter flyttar fram i tid, eller ut på webben. Gudstjänsterna blir, precis som i våras, helt digitala.

De skärpta allmänna råden från Folkhälsomyndigheten har stor påverkan på våra verksamheter. Här sammanfattar vi de förändringar som ligger närmast i tid.

• Gudstjänsterna blir åter igen helt digitala. Man kan alltså inte boka plats och delta i kyrksalen längre, endast de medverkande kan komma.
  • FredagsKUNG kan fortsätta som planerat då det är en barnverksamhet som undantas från de skärpta råden (barn födda 2005 och senare)
  • Korsdraget ställer in.
  • Ingen söndagsskola, varken i kyrkan eller utomhus. En länk för detta kommer senare.
  • Nepalagen flyttas fram till våren
  • Apologetikdagen kommer inte äga rum i kyrkan, mer information släpps inom kort...
  • Israelgruppen ställer in sina samlingar (16 och 30 november)
  • Unga Vuxna (18/11) sker online, mer info här.