14 okt

Unga Vuxna Karlstad

Börjar: 14 okt 19:00
Slutar: 14 okt 21:00

Vi behöver varandra, framför allt i dessa tider! Därför har flera kyrkor i Karlstad gått samman för att göra några träffar för dig mellan 18-30 år. Vi har sett en längtan efter att få mötas och dela gemenskap med varandra och Gud. Vi kommer ses tre onsdagskvällar i tre olika kyrkor. Vi ser fram emot att få göra detta tillsammans. Boka in detta redan nu!

Onsdag den 14 oktober bjuder vi in till en lovsångskväll här i Korskyrkan. Vi kommer börja kvällen med att lovsjunga tillsammans och avslutar med fritt häng.

Vi kommer självklart ta hänsyn till de riktlinjer vi har för att minska smittspridning genom att hålla avstånd, upprätthålla en god handhygien och att alla som känner sig sjuka tyvärr får stanna hemma.

Anmälan

För att vi ska veta hur många som kommer behöver man anmäla sin plats, det gör du här.

Vill du veta mer?

Om du har någon fråga maila Olivia Sandberg på olivia@korskyrkan.com

Fler träffar i höst
  • 14 okt Korskyrkan, Nygatan 15
  • 18 nov, online
  • 9 dec, plats ännu inte spikad.