Studie och samtal om Guds ord

Du är välkommen till våra öppna träffar där vi studerar, samtalar, ber och lovsjunger vår Gud och välsignar Hans land.

Vi träffas på måndagar i Korskyrkans servering kl. 18:00–20:00 jämna veckor. Vårterminen 2024 startar den 22 januari. (ingen träff annandag påsk, 1 april). Vårterminen slutar 13 maj.

Extra träff, måndag den 8 april kl. 18. Vi får nytt besök av Christer Dahlberg som kommer tala under rubriken "Bibelns land". Obs! På grund av platsbrist i Korskyrkan träffas vi i Pingstkyrkan denna gång.

Herren talade till Mose. Han sade: " Säg till Aron och hans söner: När ni välsignar Israels barn ska ni säga till dem: Herren välsigne dig och bevare dej. Herren låte sitt ansikte lysa över dej och vara dig nådig. Herren vände sitt ansikte till dej och give dej frid. Så ska de lägga mitt namn på Israels barn, och jag ska då välsigna dem."

4 Mos.6: 22-27